Mijn Klacht:
Vandaag heb ik bij Bershka Hoofddorp een broek gekocht. Bij thuiskomst zat de beveiliging (met inkt er in) er nog op. Nadat ik alle winkels bij mij in de buurt af ben gegaan om te kijken of die hem eraf kunnen halen, wat niet zo was, heb ik de Bershka in Hoofddorp geprobeerd te bereiken. Zonder resultaat. Uiteindelijk Bershka Amsterdam gebeld. Die verwezen me naar de klantenservice in BELGIE!! Die eindelijk aan de lijn en gevraagd om afdeling klachten en afhandeling. Die waren niet aanwezig tot eind volgende week(??). Maar zij kon me wel helpen. Ik mijn verhaal uitgelegd.
Ik moest maar terug naar de winkel. Uitgelegd dat mij dit alleen voor de heenweg al bijna 3 kwartier kost met de auto en dit mij ook nog eens extra parkeergeld gaat kosten. Ze vond het erg vervelend maar ze kon echt niets anders betekenen omdat het niet meer opgestuurd kon worden ivm kwijtraken van post onderweg, wat begrijpelijk is. Gevraagd of er dan een vergoeding inzit gezien ik voor 1 broek al 1,5uur onderweg ben en moet gaan parkeren… Dit zat er niet in want een foutje maken is menselijk.
Nou ik werk in de zorg en als ik verkeerde medicijnen geef moet ik er ook zelf voor opdraaien en wordt dit hoog opgepakt.
Bershka komt met geen 1 andere oplossing en ik moet het zelf maar gaan doen. Ik moest maar kijken of iemand anders misschien voor me wou rijden… Wat is dat voor antwoord!?
Gewenste Oplossing:
Vergoeding van de rijs kosten en parkeerkosten! Of een kortings bon!!
