Klacht: bestelling niet ontvangen

J de Wit op 17 juli 2018 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 26 juni een bestelling bij Bershka gedaan. Toen de bestelling 30 juni afgeleverd werd was er niemand thuis. Je zou denken dat het pakketje dan zo snel mogelijk opnieuw afgeleverd zou worden dit was niet het geval. nu 15 dagen later heb ik nog steeds niks. Ik heb een mail gestuurd waarin aangegeven dat ik de bestelling niet meer hoef te ontvangen en mij geld terug wil, maar hier wordt niks mee gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg op prijs stellen als ik zo snel mogelijk mijn geld terug heb !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door