Mijn Klacht:
Mijn bestelling zou uiterlijk op 11 oktober bezorgd worden. Op 10 oktober heb ik contact gezocht via Whatsapp, omdat er nog steeds “Wordt voorbereid” bij m’n bestelling stond. Via Whatsapp gevraagd wanneer ik het pakket dan wel kon verwachten. Ik kreeg snel een reactie met alleen “Hallo” wat ik erg vreemd vond. Daarna nogmaals m’n vraag gesteld. Wel een reactie, maar in die reactie stond niet het antwoord op m’n vraag. Moest ik weer het hele keuzemenu door om m’n vraag nogmaals te kunnen stellen. Krijg ik als reactie dat ik m’n pakket morgen kan verwachten, maar toevallig had ik ook een e-mail ontvangen waarin stond dat het artikel niet op voorraad was en dat ik pas vanaf de 16de m’n bestelling kan verwachten. Ik ging dus weer verhaal halen via Whatsapp en die gaven aan det het aan de bezorgdienst lag, terwijl dat niet in hun e-mail stond. Ik gaf aan dat ik die e-mail had ontvangen en de enige reactie was “oke” en of ik hun service wilde beoordelen. De klantenservice is dus onbeschoft, kortaf en geeft totaal geen duidelijke informatie.
Gewenste Oplossing:
Klantenservice op de schop nemen
