Klacht: Beroerde aflevering door PostNL Extra@Home

op 13 september 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoewel ik betaald had voor aansluiten van een bestelde vaatwasser, weigerden de afleveraars van PostNL Extra@Home dit omdat het om ‘inbouw’ zou gaan; het betrof echter een vrijstaande vaatwasser. Ook namen zij de oude vaatwasser niet mee, terwijl die aan alle eisen daarvoor voldeed.

De oude vaatwasser staat er nog steeds, want het afvalbedrijf weigert hem boven weg te halen en zelf op straat zetten kan ik niet. Ik ben tevreden als hij alsnog zonder extra betaling weggehaald wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 14 september 2016 om 16:44 geantwoord

Beste mevrouw Hengeveld,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geboden service.

Kijkende in de order zie ik de notitie staan dat de chauffeur melding heeft gedaan ivm niet uit kunnen voeren van de bestelde service. De chauffeur heeft aangegeven dat de vaatwasser ingebouwd moest worden, deze service bieden we helaas niet. Ook gaf de chauffeur aan dat er nog water in de oude vaatwasser zat, dat is de reden dat deze niet is mee genomen.

Voor een afhaalafspraak verwijs ik u door naar de leverancier. De Media Markt kan voor u een afhaalopdracht inboeken bij Extra@Home, voor zover mogelijk.

Excuses voor het ongemak.

Hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rosalind