Mijn Klacht:
Vanaf 269 onder behandeling gekomen, tot 30 dec alles oké, vanaf die periode een aaneenschakeling van afspraken die niet nagekomen werden, eindeloos telefonisch contact met nieuwe beloftes en inmiddels stond de operatiedatum al vast ,terwijl ik nog steeds onvoldoende en onduidelijke informatie kreeg wat precies met de operatie ging gebeuren .
Uiteindelijk kreeg ik op dringend verzoek van mij uit de toezegging dat ik gebeld zou worden door de arts tussen half 5 en half 6.Ik had uitdrukkelijk aangegeven alleen dat tijdstip bereikbaar te zijn. Dit werd toegezegd. Geen telefoon .
Inmiddels was voor mij de maat vol en had ik totaal geen vertrouwen meer in Bergman Kliniek. Ik heb de operatie gecanceld.
Overigens had ik wel al een rekening voor de extra kosten in de bus…
Gewenste Oplossing:
Als communicatie niet meer over zoveel hoofden moet verlopen ,daarin zou een vast aanspreekpunt op de betreffende locatie beter en efficiënter werken .
Ik hoop dat mijn klacht gehoord wordt en aanleiding geeft tot betere communicatie, waardoor afspraken beter nagekomen kunnen worden.
