Mijn Klacht:
Operatie zo goed als mislukt terwijl ik meerdere malen heb aangegeven zo snel mogelijk er wat aan te doen omdat ik DAGELIJKS klachten heb door JULLIE ingreep. Maar constant word ik weer naar huis gestuurd om over een maand weer terug te komen voor een nieuwe beoordeling.
Vervolgens komen jullie gemaakte afspraken niet na waardoor ik zeker meer dan 5x terug moest bellen om verhaal te halen
Als ik een smsje van jullie krijg dat ik om 17:00 gebeld wordt, verwacht ik ook stipt op die tijd gebeld te worden en niet 20(!) minuten later. Vervolgens bel ik terug om de arts te spreken wat de uitslag is, is hij er niet! Terwijl ik om 17:49 bel. Ik dacht dat de openingstijden tot 18:00 was.
Ik overweeg zeker een andere kliniek, want zo te zien heeft de chirurg geen inlevingsvermogen met mijn situatie en is de communicatie tussen de backoffice en arts zeer slecht! Want dit is de 5e keer dat jullie mij niet hebben opgebeld
Daarnaast heb ik 2 chirurgen gehad bij de kliniek met verschillende meningen over de ingreep wat de patient heel onzeker maakt.
Gewenste Oplossing:
Dat er op korte termijn wordt ingegrepen want ik heb dagelijks fysieke klachten na ingreep bij Bergman Clinics.
Anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te nemen en dit voor te leggen aan mijn zorgverzekeraar