Mijn Klacht:
Ben reeds jaren naar volle te vredenheid onder behandeling van de bij u aangesloten dermatoloog Dr.M.M.H.M. Meinardi.
Op 19 mei 2021 te 14.47 uur, belde (0886287400) ik naar het callcenter van Bergman kliniek voor een herhaal recept voorgeschreven door Dr. M.M.H.M.Meinardi Dit ging om het recept Enstilar. Dit medicijn of hui crème gebruik ik dagelijks en is voorgeschreven door de arts Dr. M.M.H.M. Meinardi.
Mij werd op botte wijze door de telefoniste medegedeeld dat ik dit niet meer via de Bergman kliniek voorgeschreven kreeg. Op mijn vraag waarom niet kreeg ik als antwoord dat het te lang geleden was geweest dat ik op consult was geweest bij Dr. M.M.M.H. Meinardi. Ik heb deze vrouw toen geprobeerd uit te leggen dat dit geheel buiten mijn schuld om was gebeurd. Ik vertelde haar dat ik mijn laatste behandeling(Lichttherapie) op 6 september 2018 te 08 30 uur had gehad en dat ik toen vervolgens een consult afspraak gemaakt voor een consult bij Dr. M.M.H.M. Meinardi. Na enige tijd kreeg ik van uw kliniek een telefoontje dat Dr.M.M.H.M. Meinardi voor een bepaalde tijd niet aanwezig was op de praktijk van de Bergman kliniek. Hierdoor kon mijn consult afspraak niet doorgaan. Ik zou vervolgens een telefoontje krijgen wanneer Dr. M.M.H.M. Meinardi weer aanwezig zou zijn in de praktijk. Om een nieuwe afspraak te maken voor een consult met de Dokter. Inmiddels heb ik meer dan regelmatig een herhalingsrecept voor het medicijn Enlistar en Locopid Crelo van uw Kliniek verstrekt gekregen. Deze dame vertelde mij dat dit absoluut niet had gemogen. Ik zou ook verder geen medicijnen verstrekt krijgen. Ik vertelde haar dat ik in januari 2021 nog deze medicijnen verstrekt waren door de Bergman kliniek. Zij zou wel even in mijn medisch dossier kijken, wat mij al bevreemde dat een telefoniste in mijn dossier kan kijken. Na enige tijd kwam zij weer aan de lijn en deelde mij mede dat ik inderdaad op of omstreeks 19 december 2020 een herhaal recept had voorgeschreven gekregen. Volgens deze dame had dat al niet meer gemogen. Heb deze vrouw geprobeerd uit te leggen dat bij de aanvraag voor een herhaal recept, mij werd medegedeeld dat als de Arts Dr. M.M.H.M. Meinardi het nodig vond mij op consult te zien ik hiervan telefonisch dan wel schriftelijk op de hoogte gesteld zou worden. Dit is nooit gebeurd. Ik vroeg toen aan de vrouw of zij een spoed afspraak wilde maken met Dr. M.M.H.M. Meinardi. Zij wilde met mij niet in discussie en zei mij dat ik “uit behandeld was”. Ik moest maar een nieuwe verwijsbrief halen bij de huisarts. Hierna verbrak zij de verbinding, nadat ik haar nog had medegedeeld dat ik het maar een vreemde gang van zaken vond. Heb haar nog wel medegedeeld dat ik het er niet bij liet zitten en laat zitten. EINDE TELEFOONGESPREK.
Ik zit nu zonder medicijnen en mijn ziektebeeld verergert zich per dag. Ik ben genoodzaakt deze klacht in te dienen. Ik wens dan ook dat uw kliniek er zorg voor draagt dat ik mijn medicijnen binnen een paar dagen verstrekt krijg. Ik verblijf in afwachting van uw antwoord, hoogachtend John van Reeuwijk.
Gewenste Oplossing:
Mijn medicijnen per direct hervat worden. Ik wens tevens per omgaande bericht van de Bergman kliniek.