Klacht: bereikbaarheid prepaidnummer buitenland (Italie)

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds donderdag 28 juni is onze 18 jarige dochter voor de eerste keer in haar leven alleen op vakantie naar italie. Bij Vodafone vooraf geinformeerd of ze kon internetten/bellen en sms-en en dat was geen probleem. Ze maken zelfs reclame dat dit kan voor 2 euro per dag. Sinds vrijdag 29 juni ben ik al aan het bellen met vodafone omdat wij onze dochter alleen via een sms berichten kunnen contacten. Wanneer zij zelf belt valt na een minuut de verbinding weg en is niet meer te bereiken. Inmiddels heb ik 7 keer met vodafone gebeld echter zonder resultaat.

Tevreden ben ik wanneer ik onze dochter kan bellen of whatappen. En hopelijk schrijft vodafone geen kosten af van 2 euro om een service die niet werkt

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste josbou, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 09:28 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door josbou