Klacht: bereikbaarheid

op 03 juni 2021 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Goedemorgen, vorige week hebben wij Oxxio getracht te bereiken. Na 45 minuten eindelijk iemand aan de telefoon. Dat noemt OXXIO zo spoedig mogelijk….. Als je dit aan de medewerker meldt, is de reactie, het is druk. Maar het is blijkbaar altijd druk, want vandaag (3 juni) heb ik weer moeten bellen. En helaas meerdere keren. Woorden als zo direct, supersnel en bijna alles is online te vinden, lijken toch niet heel erg van toepassing.
Waarom is het niet eenvoudig en mogelijk om OXXIO telefonisch te bereiken? Die chatfunctie werkt totaal niet. Je beantwoordt de vragen en je komt nergens.

Ik ben tevreden als ik een medewerker van Oxxio binnen een redelijke tijd max. 5 minuten aan de telefoon krijg. Of als ik een mail kan sturen en daar antwoord op krijg. Of teruggebeld word als de verbinding wegvalt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Het is momenteel inderdaad drukker dan normaal. We zijn daarom ook intern bezig met opschalen, zodat we zeer binnenkort onze klanten weer snel te woord kunnen staan. Ik hoop op uw begrip. Naast chat en telefonisch zijn we ook bereikbaar via Facebook Messenger en Twitter. Via die weg streven we er naar om binnen twee uur een reactie te geven op werkdagen tot 20:00. Hartelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Aad en Ingrid Warnaar