Klacht: bereikbaarheid

op 27 december 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Al jarenlang bestel ik het e.e.a. bij Groupon. Altijd tot mijn tevredenheid. Nu echter op 26-12 j.l. is mijn bestelling volgens TRack Trace blijven steken op Verzending en denk ik dat er iets mis is. Ik heb gezocht hoe ik Groupon kon bereiken, zonder resultaat Ik vind dit een grote MIN van Groupon, dat je ze zelfs niet kun mailen. Ook het telefoonnummer in het vorige bericht van eenn mevrouw uit 2015 werkt niet meer.. Op het emailadres Klantenservice@groupon.nl kreeg ik het volgende antwoord waar ik ook niets mee kan, heb dat al geprobeerd, zonder resultaat:

bestelling dekbedhoes op 16 december 2017
Beste grouponner,

Bedankt voor het contact opnemen met de Groupon Klantenservice. U kunt antwoorden op standaard- en minder standaard vragen vinden op onze klantenservice pagina’s. Deze kunt u hier vinden. Zodra u inlogt en de betreffende bestelling selecteert zult u relevante informatie omtrent deze bestelling zien.

Indien u het antwoord op uw vraag gevonden heeft, of als uw vraag op een andere manier is beantwoord, reageer dan op deze mail met het woord ‘’RESOLVED’’ in de eerste regel zodat we uw kwestie kunnen sluiten.

Uw aanvraag is momenteel in behandeling door onze afdeling en we zullen er gewoonlijk binnen 24 uur op reageren. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, u kunt hier niet op reageren.

In sommige gevallen komen e-mails van onze klantenservice terecht in uw spam map. Markeer ons alstublieft als veilige afzender om dit te voorkomen.:

klantenservice@groupon.nl

Nogmaals bedankt!

Het Groupon Klantenservice Team.

Uw aanvraag wordt gevolgd via het ticket nummer in

Ik vind dat dit niet kan en het is zeker niet klantvriendelijk en nodigt mij zeker niet uit om nogmaals iets bij Groupon te bestellen.

Ik ben tevreden wanneer ik mij betaalde bestelling zal hebben ontvangen en wanneer Groupon duidelijk een emailadres vermeldt op haar site waar mensen met klachten terecht kunnen!!!

Mevr. W. Krings
Mijdrecht
krings@euronet.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willyk