Klacht: Bereikbaarheid

op 12 mei 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op contact formulier..
Ik beheer 4 websites via strato en de service vind ik met een ijlgang slechter worden.
Via de telefoon tegenwoordig een automatisch bandje dat jullie het druk hebben. Nou ik heb het ook druk en wil graag verder..

Graag zo spoedig mogelijk telefonisch contact met mij opnemen, anders zit er niks anders op om mijn websites te verhuizen.

B.v.d.

Als ik reactie krijg, niet bij alleen deze vraag, maar ook bij eventuele toekomstige vragen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

10 maanden geleden - Geachte heer Brekelmans, Het is natuurlijk vervelend om te vernemen dat u problemen ondervindt met ons telefonisch te bereiken. Op dit moment is onze telefonische bereikbaarheid niet optimaal. We doen er alles aan om dit op korte termijn te verbeteren. U kunt ons ook via andere manieren contacteren, zoals bijvoorbeeld facebook en twitter. Aan de hand van uw verzoek heb ik net geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar kreeg helaas uw voicemail. Ik zie dat u ons ook via facebook gecontacteerd heeft, ik heb u probleem daar verder in behandeling genomen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet STRATO Klantenservice

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 02 november 2016 om 13:37 geantwoord