Klacht: Ben opgelicht door van arkel

op 29 november 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Betalingsregeling netjes betaald einddatum 31 maart 2016 in augustus blijkt er een vonnis zijn geweest dat wij niet alles betaald zouden hebben geen enkele communicatie is er geweest blijkt dat hun een betaling over het hoofd hebben gezien nadat ik direct betaalbewijzen heb doorgestuurd zijn er toch kosten gemaakt die ze ons willen laten betalen door 2 bankbeslagen af te dwingen ik voel mij opgelicht er is dan ook een klacht onderweg naar de branche vereniging

Schandalig behandeld geld weer terug storten plus de €200 die de bank in rekening heeft gebracht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 03 januari 2017 om 13:29 geantwoord

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 weken geleden - Geachte heer Korendal, Via uw reactie op onze website begrepen wij dat u niet tevreden bent over de behandeling/oplossing van uw klacht. Zoals aangegeven in onze klachtenprocedure ( https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/ ) heeft u de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Korendal