Klacht: ben moe van Nederlandse energie mij.

op 03 juli 2012 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Op 13 januari2012 heb ik bij NLE een aanvraag ingediend voor mijn schoonmoeder te Rotterdam, die ik help bij haar energie voorziening.
Op 3 febr. vraagt GC mij of ik op 2101MN 74 bij hen blijf ??, daarop heb ik ja geantwoord
Op 7 mei wordt door GC nog de maandelijkse incasso gedaan. Op 15 mei doet NLE een voorschot incasso van 92€ die ik direct terugboek.
Rond 12 juni wordt mij voor het eerst duidelijk wat zich achter mijn rug afspeelt (energie wordt overgenomen door NLE)
Op 14 juni heb ik NLE per brief gemeld dat ik geen overeenkomst heb met hen op 2101mn74, maar voor mijn 88 jarige schoonmoeder op 13 januari een aanvraag heb ingediend voor levering 3021HZ328 te Rotterdam. De zgn. overeenkomst wordt betwist, NLE bestrijd dit en heb tevens hen een kopie van de overeenkomst gevraagd, die ik tot heden niet heb ontvangen.
Mijn schoonmoeder mevr Bomans heeft na binnenkomst van de papieren rond 18 januari NLE gebeld dat de levering niet doorgaat. (zij ontving ook een welkomstpakket)
Op 14 juni heb in GC telefonisch meegedeeld dat ik de oorsponkelijke overeenkomst hersteld wil zien, hetgeen inmiddels is gebeurt.
Nu na mijn vakantie ligt er een NLE brief in de bus met 15€ verhoging , totaal 107€.
Hedenochtend weer met NLE gebeld, en nu wordt mij verteld dat 3021HZ mijn tijdelijk adres was ?? en 2101MN 74 het leveradres hetgeen ik betwist en wederom gevraagd naar kopie overeenkomst. (aanmeldingspapieren zijn nooit op mijn adres geleverd )
Ik wil af van het gezeur met NLE en ben altijd zeer tevreden geweest met GC, en mijn schoonmoeder mevr. Bomans heeft de aanvraag van NLE ongedaan gemaakt.

Zolang niet is aangetoond dat ik een plicht heb tegenover NLE wil ik graag dat ze stoppen met rekening terreur.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 06 februari 2013 om 12:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij