Klacht: Kapotte koelkast

op 01 maart 2018 over Bemmel & Kroon in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben vorig jaar een nieuwe keuken gekocht. Deze is in januari 2018 geïnstalleerd. Bij de montage bleek dat de de koelkast kapot was. Wij worden nu eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Wij zijn nu 4 weken verder en hebben nog steeds geen nieuwe koelkast. Wij hebben veel boodschappen ook kunnen weggooien.Zelfs nog geen datum wanneer de nieuwe koelkast gebracht wordt. Wij hebben wel na 3 weken een zeer kleine leen koelkast gekregen. Als ik morgen een koelkast bestellen bij Coolblue staat hij over morgen binnen. Dit duurt veel te lang.

Een compensatie voor de geleden schade en zo spoedig mogelijk een nieuwe koelkast.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bemmel & Kroon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bemmel & Kroon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bemmel & Kroon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bemmel & Kroon

Heeft op 02 maart 2018 om 09:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van den Berge,

De omwisseling voor het apparaat is in gang gezet en u wordt benaderd voor de omwisseling. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Voor verdere afhandeling en afspraken zullen wij u persoonlijk benaderen.
Hopende u hiermee een passende reactie te hebben gegeven,

met vriendelijke groet,
Bemmel & kroon keukens

Heeft op 02 maart 2018 om 09:45 geantwoord

Dat is wel heel makkelijk. In gang gezet??? Ik heb gewoon nog steeds geen idee. In gang gezet....kan dus tot in de eeuwigheid duren nog. En nog steeds niets over compensatie...zo gaan jullie dus met klachten om. Totale desinteresse

Alle klachten die gemeld zijn door Vd berge