Klacht: bemiddelingskosten zonder match

op 21 december 2017 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ook ik heb me aangemeld voor een hulp in de huishouding. Net als vele anderen voor mij. Alleen krijg ik vervolgens een match toegestuurd met minimaal aanvullende informatie en daarmee is het basta. Kosten zijn gemaakt en moeten betaald worden. Dit voldoet toch naar mijn idee niet aan een bemiddeling. Dit is puur het opvissen van wat gegevens en hiervoor de hoofdprijs factureren. Het was mij niet duidelijk dat ik al meteen bemiddelingskosten moest betalen zonder dat er een match was. Dit is toch geen manier van zaken doen.

bij het intrekken van de bemiddelingskosten en het stoppen van de aanmaningen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 18 januari 2018 om 15:44 geantwoord

Helaas hebben wij van mevrouw geen reactie mogen ontvangen. Op de mail die wij hebben verstuurd omtrent de klacht. We hebben mevrouw een oplossing geboden en hopen dat hiermee de klacht is verholpen. We hopen dan ook spoedig een reactie te ontvangen zodat we deze klacht op de juiste manier kunnen afsluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door MMeeus