Klacht: Bemiddelingskosten betalen voor gebakken lucht

obo1803 op 26 maart 2018 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Een redelijke tijd terug had ik mij ingeschreven op hun website om mij te oriënteren of de dienst iets voor mij was, het was tenslotte vrijblijvend.

Voordat ik het wist kreeg ik ongevraagd gegevens van schoonmakers en een rekening voor de zogenaamde geleverde service waar ik niet specifiek naar heb gevraagd.
Al snel gaf ik aan dat ik nu geen schoonmaker nodig heb en dat er geen overeenkomst is met mij.

Na de zoveelste herinnering van betaling en ongevraagde match heb ik alsnog contact opgenomen met dit bedrijf dat ik niet ga betalen voor iets waar ik geen behoefte aan heb. Mij werd meegedeeld dat ik de bemiddelingskosten wel moet betalen.

Ik wil dat de zogenaamde bemiddelingskosten komen te vervallen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 10 april 2018 om 16:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door