Klacht: paysafecard

robbygamer op 10 oktober 2012 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb zo juist een paysafecard van 10.00 euro gekocht maar ik had perongeluk het verkeerde e-mail gegecen inplaats van [email protected] had ik [email protected] gezet wat moet ik nu doen

Gewenste Oplossing:

een nieuwe code want ik heb er wel men geld aan uitgegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 12 oktober 2012 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Je geeft aan dat je een verkeerd email adres hebt opgegeven bij je bestelling waardoor je de code niet hebt ontvangen.
Dit is een support vraag welke je meteen bij onze klantenservice neer had kunnen leggen. Op die manier hadden we je direct verder kunnen helpen door de al eerder verzonden code nogmaals aan je te verstrekken op het juiste email adres.
Onze support heeft de code nu naar je correcte email adres verzonden.

Met vriendelijke groet,
Beltegoed.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Beltegoed.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door