Klacht: Paysafecard codes nooit ontvangen wel betaald

op 14 juli 2019 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Zaterdag 13 juli bestelde ik via deze pagina een paysafekaart van 100 euro. Ik heb hier al eens vaker besteld en altijd de codes ontvangen echter heb ik tot op heden nog geen enkele code ontvangen. Normaal krijg je na het betalen meteen de codes zichtbaar via de pagina, vervolgens krijg je ook nog een mail met de codes. Echter stond er nu een foutmelding (let op: de code kon niet direct opgehaald worden. De code wordt handmatig gecontroleerd en toegestuurd) ik heb hen vervolgens een bericht gestuurd dat ik hier niet blij mee was dat ik de code nu nodig had en niet later. Zij beloven dat je direct de codes ontvangt echter is dit niet gebeurd. Ik heb vervolgens geëist dat ik mijn code nu wil of mijn geld terug. Bij deze mail heb ik het bewijs van betaling en een screenshot van de melding die ik na de betaling kreeg. Ik kreeg vandaag 24 uur later een bericht terug waar ik totaal niets aan had. Ze zei dat ze mijn geld niet kon teruggeven omdat de code onherroepbaar zijn, uiteraard dit begrijp ik maar ik heb niet eens een code gehad.

Ik wil mijn geld terug of de code!!

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 15 juli 2019 om 09:15 geantwoord

Beste,

Onze excuses voor de vertraging en de foutieve email die je van ons hebt ontvangen!

Je mail is zojuist beantwoord en de code is naar je doorgezet. Deze zul je inmiddels hebben ontvangen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan zien we deze graag tegemoet via support@beltegoed.nl

Team Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Esebes