Klacht: GeenCode

Aliiua op 25 juli 2012 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x 100 en 1x 100 euro betaald om een paysafe code te ontvangen, maar helaas is dat niet gelukt. Ik heb 6 emails gestuurd en geen antwoord gekregen ik heb het gevoel dat ik opgelicht wordt ik hoop dat het morgen wordt opgelost zo niet ga ik zelf actie ondernemen

Gewenste Oplossing:

Als ik het codes ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 25 juli 2012 om 22:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ali, 99% van alle e-mails worden binnen 1 werkdag beantwoord.
Jij hebt ons vandaag tussen 12.00 en 19:00 uur inderdaad 6 e-mails gestuurd. Je zult ons even de tijd moeten gunnen om je klacht in behandeling te nemen...

De klacht is vanavond in behandeling genomen. Je orders zijn alsnog verwerkt en onze support afdeling heeft een e-mail naar je verzonden met daarin reactie op je klacht.

We hopen je bij deze voldoende geinformeerd te hebben en zien je graag weer terug.

Met vriendelijke groet,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door