Klacht: Code werkt NIET

SAKS op 14 februari 2013 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10/2 een paysafecard van € 10.00 besteld via dit bedrijf,
Nu netjes mijn € 10.00 via mijn mobiel betaald krijg ik een code in mijn email, deze wil ik gaan gebruiken op de des betrefde site waar ik m voor nodig heb en krijg de volgende melding.

CODE IS IN GEBUIK OF AL GeactivEERD
Ik mag verwachten dat als ik 10.00 naar jullie heb overgeschreven dat ik dan ook mag verwachten dat ik mijn product geleverd krijg en niet een code wat niet werkt!! Lijkt wel of ik ben opgelicht door jullie!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil zosnel mogelijk een paysafecard wat wel gewoon werkt en niet steeds smoesjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 15 februari 2013 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor je bestelling op beltegoed.nl.
Vervelend om te vernemen dat je problemen ondervind met de code.
Onze codes die wij éénmalig uitgegeven zijn uniek en geldig.
Onze support afdeling gaat dit verder voor je uitzoeken en nemen z.s.m. contact met je op.

Vriendelijke Groeten,

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Beltegoed.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door