Klacht: Beloofte niet nagekomen Kom er bij bonus

op 07 juli 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Er is mij een Kom er bij bonus beloofd en daarna hebben ze deze ontkent.
Pas op met NLE oplichters.

Mijn bonus Krijg zoals afspraak

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 10 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Beste mevrouw,

Op 22 januari 2016 sloot u met NLE een 1-jarig energiecontract af met een ‘Kom Erbij’-bonus van €87,50 per product. Wanneer er aan de voorwaarden wordt voldaan, wordt de bonus verrekend op de eerste jaarnota. Voorwaarde voor het ontvangen van de ‘Kom Erbij’-bonus is dat alle termijnbedragen op tijd via automatische incasso zijn voldaan. De voorwaarden voor de ‘Kom Erbij’-bonus vindt u terug op nle.nl/energie/voorwaarden.

U betaalde de termijnnota van 21 augustus 2016 ruim 2 weken na de vervaldatum. De termijnnota van 21 augustus 2016 betaalde u bijna 4 maanden na de originele vervaldatum. Om die reden heeft u niet aan de voorwaarden voldaan om de ‘Kom Erbij’-bonus te ontvangen en zullen we deze niet aan u toekennen.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door 03Marieke