Klacht: beloofde levertijden

op 14 januari 2014 over internetshop.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Er wordt aangegeven voor 22:30uur besteld, de volgende dag geleverd. Gisteren voor de derde keer een mail ontvangen dat de levertijd aangepast is. ( eerst 31 december, toen 2 januari, toen 10 januari en gisteren een mail ontvangen dat het 16 januari wordt

Afspraak nakmomen, leveren op de afgesproken tijd. Indien niet mogelijk eenmalig een nieuwe leverdatum opgeven. Als er dan niet geleverd wordt geld terug storten en excuses aanbieden

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internetshop.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door internetshop.nl in behandeling genomen

Heeft op 15 januari 2014 om 11:44 geantwoord

Gisteren heb ik een mail gestuurd dat ik niet langer wens te wachten. Ik heb de toezegging dat mijn geld wordt teruggestort. Inmiddels heb ik de stofzuiger al binnen via stofzuigerwebshop.nl Gisteravond om 22:30uur besteld, vanmorgen om 8:15uur afgeleverd, dat noem ik KWALITEIT

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat internetshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internetshop.nl

Heeft op 15 januari 2014 om 12:33 geantwoord

Geachte mevrouw, heer,

Het uitstellen van de levertijd betreuren wij ten zeerste. Zonder onze verwantwoordelijkheid te ontlopen zijn deze verzette data helaas veroorzaakt door Dyson Nederland die haar verplichtingen niet is nagekomen. Wij hebben nu de teoezegging gekregen dat wij uiterlijk a.s. dinsdag uw stofzuiger gaan ontvangen.
Uiteraard kunt u de koop ongedaan maken indien u dit wenst anders zullen wij ervoor zorgdragen dat wij u voor het oponthoud een compensatie zullen verlenen.

PF de Haan
Servicemanger

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van internetshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JvdK01