Klacht: beloofde datum niet nakomen

op 24 mei 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor mijn oma een brievenbus boeket besteld, zou de 23ste bezorgt worden. ik gister mijn oma gebeld helemaal niets binnen vandaag gebeld weer niets binnen. nu heb ik contact opgezocht met Greetz die zeggen dat post nl vertraging van 2 dagen heeft en dit zou op de site staan.
ik heb overal gekeken maar ik heb niets gevonden samen met mijn vriendin heb ik het besteld en die heeft ook niets gezien.
ik vind het heel erg jammer dat mijn oma nu oude bloemen krijgt terwijl ik juist bij jou wou bestellen omdat er reclame wordt gemaakt over verse bloemen.

Gewenste Oplossing:

geld terug of alsnog een boeketje die optijd wordt gebracht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 06 juni 2018 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anouk,
Bedankt voor je melding. Wat vervelend dat de bloemen niet op tijd waren bezorgd! Het is inderdaad zo dat er met PostNL een vertraging kan zijn van 1, maximaal 2 werkdagen. Dit staat vermeld in het bestelproces wanneer je de bezorgdatum en bezorgdienst selecteert. Zijn de bloemen uiteindelijk wel in mooie staat bezorgd bij je oma? Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn horen we het graag, dan kijken we natuurlijk naar een gepaste oplossing. Greetz, Maria

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk-26-11