Klacht: beloofd een aantwoord te geven

op 09 februari 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo met molenaar wij hebben bij Specsavers in Rotterdam oosterhof een hoor apparaat gekocht euro 750, nu mijn vraag mijn vrouw ernstig ziek ik vraag in deze winkel kunt bij mij thuis een nieuw oortje op meten de audio meneer zou mij bellen ja of nee ,maar deze meneer laat niets van zich horen, niet netjes vind ik, en Specsavers maar roepen wij geven top service ,nou dat val tegen!!!!

Gewenste Oplossing:

Nog niet gewoon maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 09 februari 2018 om 17:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen en hebben uw schrijven besproken met de audicien van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Wij hopen u hiermee naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door molenv