Klacht: Beloftes van de voogd van mijn kleindochter en die komt ze niet na,

op 23 juni 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Dat is een heel lang verhaal voor de veiligheid van mijn kleindochter ligte ik de voogd in dat het niet goed ging met mijn schoondochter en mn kleindochter ze vond me niet deskundig genoeg om dit te beoordelen.
Vertelde wat ik haar had verteld aan mijn schoondochter en ja waar ik bang voor was gebeurde ik mocht mijn kleindochter niet meer zien,Drie mnd later werd moeder opgenomen in een psychiatrische kliniek en Jade ging naar een pleeg gezin de voogd vond een bezoek regeling niet op zijn plek.
De reden was dat jade eerst haar draai moest vinden in het gezin,
Het contact is toen niet echt meer voort gezet,
Twee jaar weet ik ben 1 week dat ik ongeneeslijk ziek ben,bel de voogd scheld haar voicemail stijf uit woede omdat zij degene is die mn allerliefste dierbaarste jade van me heeft af genomen,
Mijn zoon zoekt vervolgens contact en we krijgen foto,s en de medeling dat we langzaam aan naar meer gaan toe werken van onze kant is gezegd dat we eerst de operaties afwachten omdat overlijden binnen een aantal mnd zou kunnen gebeuren.
De operaties zijn geslaagd en ik heb een verlenging van mijn leven dat betekend dat tussen 2014 en nu de k cellen rustig zijn
,De voogd houd ons nu al vanaf januari 2015 aan het lijntje en reageerd bijna nergens op.
Op mijn mails al helemaal niet en op die van mijn zoon af en toe,
Mijn zoon heeft nu weer een mail gestuurd omdat we graag foto,s willen van Jade omdat ik 1 Juli op nieuw wordt geopereerd dit wordt een zware operatie en we weten niet hoe het af loopt als er complicaties bij komen,weer reageerd de voogd nergens op.

Ik was ooit tevreden met de de eerste voogd Ineke Verbeek zij was eerlijk en samen kwamen we overal uit,Van Ineke mocht Jade ook altijd logeren bij mij thuis met of zonder mama,helaas ging zij weg bij de stichting.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:28 geantwoord

Geachte mevrouw Kok, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 23 juni 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Omie van Jade