Klacht: BELOFTES NIET NAKOMEN

op 21 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

referentienr.: 4508905

via de webshop een nespresso apparaat gekocht. BCC stuurt er 2 op ipv 1. Direkt per telefoon ( men brengt extra belkosten in rekening!!!???) gemeld. BCC bedankte mij voor mijn eerlijkheid en vroeg het te veel ontvangen apparaat naar het postkantoor te brengen en te retourneren. De verzendkosten € 5,50 (bleken € 6,75 te zijn) kreeg ik terug betaald + € 10,- extra voor de moeite. Ik moest meteen mijn bankrekening nr. opgeven. De volgende dag meteen apparaat retour gestuurd. We zijn nu bijna 1 maand verder , heb ondertussen 2 mails naar BCC gestuurd en heb NIETS van hun ontvangen of vernomen.

CORRECTE AFWIKKELING!!!!!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 11:55 geantwoord

Onze welgemeende excuses voor de hele situatie. Het is afgelopen vrijdag nagekeken in ons systeem, de betaling is inderdaad nog niet voltooid maar het bedrag zal nu binnen 10 werkdagen vanaf 31-1-14 op uw rekening staan.

Heeft op 05 februari 2014 om 15:37 geantwoord

zeer slechte, trage en onbeschofte afhandeling.
Nooit meer BCC.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ringostar