Klacht: Beloften niet nagekomen

op 17 juli 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb vandaag 17-07-2019 een medewerker van Ziggo aan de telefoon gehad. Mevrouw (afkorting) Ziy. Mevrouw nam zonder het door te hebben de telefoon op en zei: Ja! Dan moeten ze gewoon hun rekeningen betalen! Toen merkte ze dat ik aan de lijn was. Ze heeft me toen snel weer in de wacht gezet. Paar seconden later nam ze op. Ik heb haar hierover aangesproken. Ik heb gezegd, dit is niet netjes wat u net zei want u weet niet in welke situatie een persoon verkeerd. Ze heeft toen haar excuses aangeboden. Ik vind dit niet klantvriendelijk. Verder heb ik haar verteld dat mijn internet het niet doet. En dat ik een afspraak heb gemaakt met een medewerker van Ziggo. Ik heb afgesproken dat ik het de 22 van deze maand zou betalen. Of ik uitstelt kan krijgen van betaling. De medewerkster zei toen dat dit kon. Vandaag is doet mij internet het niet. Ziy zei dat ze het zit staan in een notitie en dat Ze het zou corrigeren en zou herstellen. Ze zou het internet weer aansluiten. Het zou 24 uur duren zei mevrouw Ziy. Ik heb toen afgewacht en wilde toch uit nieuwsgierigheid kijken waar nou mij internet blijft. Nou weer gebeld gesproken met de heer Yucel die toen zei dat de uitstel maar 30 dagen duurt en dat ik eerst moet betalen voordat ik weer mijn internet zou krijgen. Ik heb hem toen het hele verhaal verteld over zijn collega en heb ook gevraagd of hij dit wil overleggen met zijn mannager of teamleider. Maar hij antwoorde sat er niemand hoger is dan hem en dat wat hij zegt correct is dus dat het niet nodig is om met iemand te overleggen. Ik vind het schandalig! Er is een beloften gemaakt door een medewerkster van Ziggo die ze uiteindelijk niet zijn nagekomen. Schandalig. Ben benieuwd hoe de media hier over denkt en alle mensen die nog klant van ziggo wil worden. Ik raad het ze af! Want je kan geen beloften maken die je niet nakomt.

Ik wil eigelijk niks meer van Ziggo. Ze moeten hun schamen! Ik zal ook geen klant meer blijven van Ziggo!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NoraAnnia