Klacht: Belofte niet nakomen

op 06 februari 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Modemusthaves verkoopt een surprisebox twv 139,95 zeggen ze. Maar zodra jij die binnenkrijgt zie je al gauw dat dat niet correct is. Oke, het haalt het bedrag wat jij betaalt hebt (39,95) wel. Maar ze beloven daar iets anders dus dat klopt niet. Ook de spullen die er inzitten gaan binnen paar minuten stuk. Een horloge van ERNEST waarbij na een paar uur het bandje los gaat. En een ketting die je afdoet en ook zo in één keer breekt.
Tuurlijk het zijn leuke dingetjes, maar het klopt niet wat ze zeggen totaal niet.

Als zij iets gaan doen met dat horloge en de ketting. En gun surprisebox anders gaan formuleren. Dus iets met.. Je betaalt maar 39,95 maar de waarde ligt hoger. Zoiets..

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

Bericht van ModeMusthaves

3 jaren geleden - Hi Didi, Zou je een mail kunnen sturen naar info@modemusthaves.nl met daarin je klacht en ordernummer (deze begint met 200...)? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing! :-) XOXO Klantenservice ModeMusthaves

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door DidivDriel