Klacht: Belofte maakt schuld

op 17 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Na een maand gewacht te hebben op een bestellig(telefoon+abonnement), raakte mijn geduld op en heb ik besloten na jaren een loyale klant te zijn, mijn bestellig te annuleren en mijn abonnement op te zeggen. Ondanks dat mij een minimale compensatie werd aangeboden heb ik de eer aan mij zelf gehouden en had ik geen behoefte om nog eens 2 jaar verbonden te blijven aan provider. Na mijn telefonische opzegging ontving ik een bevestigingsmailtje van de opzegging met als titel; Kunnen wij jou nog overhalen? Indien ik interesse had kon ik bellen en zouden ze een deal kunnen aanbieden, omdat zij het i zo jammer vonden als ik weg zou gaan. Wie niet waagt die niet wint dacht ik en na een anderhalf uur van m’n tijd verspild te hebben aan onbekwame telefonisten bleek er geen aanbieding mogelijk, anders dan die mij al aangeboden was. Kortom, na weken frustratie en telefonisch contact kom je alsnog van een koude kermis thuis, notabene ongevraagd. Dit zijn slecht hoofdlijnen die ik heir schets!

GEWENSTE OPLOSSING Allereerst had ik meer begrip en inlevingsvermogen willen horen van de telefonisten die mij te woord stonden. Een enkeling waren te onbeschoft voor woorden. Het gene wat mij het meeste frustreert is dat het alles behalve persoonlijk is. Ik heb notabene mijn abonnement opgezegd en vervolgens wordt je benaderd met een aanbieding die niet waargemaakt kan worden. Er wordt mij namelijk een abonnement aangeboden die ik notabene heb opgezegd. Met het excuus dat de maximale korting al is aangeboden. Als dat de maximale korting was, prima! Ga mij dan niet mailen met een niet gemeende bericht dat je mij als klant wilt behouden en uiteindelijk niks kan aanbieden. Mijn oplossing is dat ik wil dat mij een aanbieding wordt gedaan zoals beloofd in de mail en niet hetzelfde aanbieding waarmee ik ben weggegaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Younes Skaknk