Klacht: levering iphone 4s

op 30 mei 2013 over Belnu.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 22 februari 2013 heb ik via belnu een tele2 smartmix 300 abbonement met iphone 4s besteld.
Na een paar dagen kwam er een mail met de goedkeuring maar de iphone was niet leverbaar.
Na twee weken heb ik nog eens gemaild om te vragen wanneer ik de iphone kon verwachten en volgens de de dame aan de telefoon zou het niet lang meer duren maar ze kon wel de simkaart toesturen als ik per mail toestemming zou geven.
De simkaart heb ik 15 maart 2013 ontvangen.
Vele gesprekken en mailtjes mochten niet baten.
Belnu geeft herhaaldelijk aan dat ik na 30 werdagen de bestelling mag annuleren.
Tele2 geeft daarin tegen geeft aan dat dit binnen 7 werkdagen had moeten gebeuren.
Ook kan er geen spraken zijn van annulering omdat de simkaart sinds 15 mei actief is.
Na dat belnu me vrijdag 24 mei 2013 telefonisch liet weten dat ze niet wisten wanneer de telefoon geleverd zou worden en ik ten allertijden mocht annuleren was voor mij de maat vol
Maandag 27 mei 2013 heb ik gebeld en verteld dat ze het abbonement met tele2 mochten annuleren.
Ik moest een mailtje sturen om te bevestigen en ik wilde van belnu een mail met de bevestiging dat ze mijn annulerings mail hadden ontvangen.
Dit gevraagde mailtje liet op zich wachten.
Dinsdag 28 mei 2013 wederom een mailtje gestuurd met de vraag mij een annulerings bevestiging te sturen.
Deze mocht ik ontvangen met de mededeling dat ze de annulering doorgeschakeld hadden naar tele2 en dat dit 3 tot 7 wekdagen zou kunnen duren.
Herhaaldelijk heb ik Tele2 ook gevraagt mij in dit conflict met belnu te helpen maar deze geeft aan niet voor mij te kunnen doen omdat dit een zaak tussen mij en belnu is.
Bel nu geeft de leveranciers de schuld die zouden niet leveren.
Bij deze geef ik dan ook aan dat tele2 ook niet helemaal netjes is tegenover mij als klant uiteindelijk profiteerd tele2 wel van mijn duur betaalde abbonement zonder telefoon.
Dus naar mijn mening ? Belnu evenals tele2 zijn geen aanrader.

Iphone 4s binnen korte termijn leveren of contract ontbinden zonder gevolgen voor mij als klant zodat ik een nieuw abbonement kan afsluiten bij een betrouwbare winkel.
Andere leveranciers zoeken is mischien ook een optie voor belnu.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belnu.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belnu.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anvanberkum