Klacht: Zadelkruk

op 28 maart 2014 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2013 heb ik een zadelkruk besteld en EURO 88,- betaald aan Bellio.
De kruk is niet geleverd.
Na diverse malen gemaild en gebeld te hebben heb ik geld retour geëist.
Dit wordt door Bellio eind januari 2014 beloofd om terug te storten. Binnen 1 maand.
Het geld moet nu nóg worden gestort.
Aangifte bij de internetpolitie gedaan: die doen op dit moment niets.

Gewenste Oplossing:

Als ik de EURO 88,- terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bellio

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bellio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paul.ram