Klachten over Bellio

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Bellio zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Bellio in de categorie Interieurbedrijven

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Zadelkruk

Klacht van paul.ram op 28 maart 2014 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

In november 2013 heb ik een zadelkruk besteld en EURO 88,- betaald aan Bellio. De kruk is niet geleverd. Na diverse malen gemaild en gebeld te hebben heb ik geld retour geëist. Dit wordt door Bellio eind januari 2014 beloofd om terug... Lees meer

Geen geld terug

Klacht van daphnevvv op 14 februari 2014 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb in augustus 2013 een tafel besteld. In december heb ik hem nog niet gekregen en heb ik gebeld. Zij hebben de bestelling toen geannuleerd en ik zou mijn geld terug krijgen. Maar dit heb ik tot op heden... Lees meer

mw.

Klacht van elamas op 28 november 2013 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

Dik 2 maanden geleden een bureaustoel besteld en betaald 149 euro ,nog steeds niets ontvangen. Is niet op voorraad zeggen ze na diverse mails ,ook mijn geld terug gevraagd maar krijg dan een dooddoener als antwoord,als ik al antwoord krijg. Lees meer

Bellio : niet goed

Klacht van Yannounet op 05 oktober 2013 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

On the 2nd of August I placed an order for a bureau (Design bureau Bloom white OT00080WH). According to the website : 2or 3 days of delivery. After 2 weeks, I call them : they tell me that there is... Lees meer

wanneer geleverd??

Klacht van Dhaenens op 29 juli 2013 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

Vrees dat onze bestelleing die dateert van 15 juni ll dezelfde weg aan het opgaan is. Het bedrag werd reeds bij bestelling volledig betaald. De tafel was zogezegd voorradig en de levertijd bedroeg 5 werkdagen. Toen ik na een week... Lees meer