Klacht: niet leveren van bestelde reeds betaalde barkrukken

hermannicole op 23 november 2012 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 14 november 4 barkrukken besteld die volgens de website www.bellio.nl op dat moment direct uit voorraad leverbaar waren. Bij de bestelling hebben we het volledige bedrag ad Euro 740,- overgemaakt. Vanaf dat moment werd ons op ons verzoek elke week verzekerd dat de levering “volgende week” zou plaatsvinden. Toen op vrijdag 9 november bleek dat de krukken pas medio januari geleverd konden worden hebben we de opdracht geannuleerd met het verzoek het door ons betaalde bedrag met spoed aan ons te retourneren. Het is nu inmiddels 2 weken later en het geld hebben we nog steeds niet op onze rekening. Telkens als we bellen of mailen beloven ze ervoor te zorgen dat het snel wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geld terug omdat we vorige week nieuwe barkrukken geleverd hebben gekregen via een andere firma en wij dus opnieuw geld hebben moeten betalen. Daarnaast wil ik dat ze besseffen dat ze zo niet met klanten mogen omgaan omdat zij het kopen op internet in discrediet brengen

Alle klachten die gemeld zijn door