Klacht: geen geld retour na terugzenden product van Witte Design Bartafel met chromen poot

tantepollewops op 06 juli 2013 over Bellio in de categorie Interieurbedrijven

Op woensdag 22 mei hebben wij een bartafel via de post ontvangen welke bij Bellio,Kolhoopstraat 10 | 7811 GE | Emmen besteld was voor 199,00 Euro. De tafel was helaas beschadigd en is door ons op 28-05 via de post teruggestuurd. DE verzendkosten zijn door ons zelf betaald. Inmiddels heeft mijn man diverse malen via de mail en telefonisch contact gehad met een man genaamd Rick van Bellio. Deze Rick beloofd constant dat ons aankoopbedrag en de verzendkosten door hun terugbetaald worden. Het blijft helaas bij beloven en wij hebben nog geen geld gestort gekregen. Al met al heel vervelend en wij krijgen het vermoeden dat er geen geld onze kant op komt. (alle mailverkeer en afschriften van de Post zijn in ons bezit)

Wij willen graag het aankoopbedrag a 199,00 Euro en de verzendkosten a 2x 12,40 Euro graag gestort op onze rekening zoals afgesproken met Rick. Wij hopen dat u iets voor ons kunt betekenen.

MVG Lars en Miranda Dijk

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bellio

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bellio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tantepollewops