Klacht: bellende medewerkster

op 13 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was vanmorgen 13-10-2016 in restaurant rond half 11 nam koffie met
appelgebak en voor mijn kleinzoon een fristi deze morst en hij zit onder de fristi zie wel een medewerkster die aan het bellen is loop toch naar haar toe omdat ze de enigste was die ik kon vinden om een doekje te vragen zij loopt al bellend langs mij heen ben terug gegaan naar mijn tafeltje in afwachting dat zij klaar is met bellen wil naar haar toe lopen maar helaas hing ze weer aan de telefoon. U begrijpt wel dat ik heel boos bent weg gegaan en hebt van armoede een truitje en een jasje gekocht omdat het te koud was om mijn kleinzoon met natte kleertjes over straat te laten gaan.

Gewenste Oplossing:

Zou tevreden zijn als er geen bellende medewerk(sters) zouden rond lopen zodat als je een klacht heb dat je wordt geholpen.
Ter compensatie graag deel van de kleertjes terug.
Jasje was met korting(gelukkig had ik de bonnen bij mij) 16,20 en truitje was 4,80.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door margazoutenbier@hotmail.com