Klacht: bb gaat aan en uit ik kan er niks op doen

starco op 21 januari 2013 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn klacht is dat mijn blackberry curve de hele tijd aan en uit gaat en ik kan er hele maal niks op doen en weet niet hoe ik hem moet resetten via mijn computer

Gewenste Oplossing:

dat ik een nieuwe gratis krijg of dat tie voor me wordt gemaakt ook gratis

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcompany over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcompany

Heeft op 21 januari 2013 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Op uw toestel zit 24 maanden fabrieksgarantie na aankoop. Als het toestel binnen deze periode valt, kunt u hiermee terug naar één van onze winkels: http://www.belcompany.nl/winkels. In de winkel zal uw toestel beoordeeld worden, en eventueel doorgestuurd naar een reparatiecentrum van BlackBerry.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door