Klacht: Onterecht geporteerd van analoog naar digitaal, geen verbinding meer

op 23 maart 2020 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Belcentrale geeft aan dat mijn meervoudige KPN-lijn opgehveen gaat worden door KPN. Navraag bij KPN zelf leert dat dat NIET het geval is!
Bij Belcentrale reeds diverse malen aangegeven dat ik GEEN omzetting wens, nu heeft Belcentrale dat WEL gedaan met als gevolg dat mijn oude lijnen buiten gebruik zijn!
Volgens mij een onrechtmatige daad, maar Belcentrale geeft nu aan dat ze de omzetting niet ongedaan kunnen (of willen??) maken en zit ik dus zonder telefoon.
Heb ik het verleden al diverse aanvaringen met hen gehad en inmiddels ook mijn contract per einddatum opgezegd, maar in de tussentijd zadelen ze me dus op met een nieuw probleem.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als:
1 Belcentrale mijn nummers gewoon weer beschikbaar maakt zonder omzetting naar digitaal
2 Belcentrale de lopende overeenkomst per direct zal ontbinden en mijn nummers weer terug zet naar KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door raad.noort