Klacht: Onterecht 5 jaar abonnement

op 19 maart 2020 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

monteur kwam voor een service controle, wij hadden een Analoge lijn. Hij plaatste ongevraagd een telefoon en modem. Zonder verdere uitleg. Kosten zou veel goedkoper worden. Nu moest ik een formulier tekenen dat deze monteur zijn werk had gedaan. Hij heeft 4 formulieren die ik teken blijkt dat ik ook voor een 5 jaar abonnement heb getekend, wat ik direct per mail annuleer. Na telefonisch gesprek met Belcentrale kan een verlengd contract niet geannuleerd worden. Lijkt mij toch vreemd je hebt toch altijd 8 dagen bedenk tijd?

Als mijn contract bij belcentrale opgezegd wordt. En wij onze telefoon bij online onderbrengen waar we ook een contract voor internet hebben

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht FM-77

3 weken geleden - Al een hele tijd geleden deze klacht gemeld. klacht loopt nog steeds, Belcentrale verteld me dat ik alleen met een afkoopsom van het contract af kan. het betreft toch voor MKB gebruik. ik ben particulier. p ons adres staat wel een kvk inschrijving maar dat is niet van mij. Kunnen jullie svp reageren op deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FM-77