Klacht: Afkoop contract

Astrid Stricker op 04 mei 2021 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een bedrijf wat wij noodgedwongen moesten stoppen in februari 2020. Wij moesten het pand verlaten wat werd verkocht.bwe kwamen niet onder het contract uit. Liep nog tot 2023 volgens hun. Dat we geen gebruik meer maakte van de lijn en dat mijn man genezende is van een ernstige ziekte en we geen financiële middelen hebben maakt ze niets uit Inmiddels een afkoopsom betaald van 1000 en daarvoor al zeker 500. Komen ze nu ook nog over de hardware die ik niet heb. Ik ben het pand uitgezet. Waarom betalen voor iets waar je niets aan kan doen? Ik vind dat wij het geld terug moeten krijgen. Het is een logge criminele organisatie. Alle andere instanties hebben wel alles gekweten. Kunt u ons helpen? A Stricker voorheen sauna Grosthuizen [email protected]

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden over de belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Stricker