Klacht: belbus via kilder niet meer ingeboekt word

op 17 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 weken geleden - Hallo Bjorn, De belbus van lijn 196 is nog gewoon te boeken en gaat ook nog gewoon naar de Kilder. Het is mij niet duidelijk waarom je deze niet kon inboeken. Hoe laat heb je gebeld en voor hoe laat wilde je reserveren? Kan het zijn dat je niet een uur van tevoren belde? Je dient namelijk wel een uur van tevoren te bellen, als je later belt dan kunnen zij de rit namelijk ook niet meer inboeken. Ik hoor graag wat meer details van je zodat we indien nodig de melding intern kunnen doorsturen. Met vriendelijke groet, ^Zoë Team webcare

Reactie van de melder van de klacht bjorn verholen

4 weken geleden - Ik heb smidags om 15 uur gebeld om die rit boeken het kon niet nog niet alle maasl dinge te zeggendat die rit niet geboekt kon worden terwijl ik begin van midag rond 12 met belbus wel kon gaan met belbus waar die al half uur te laat was en mee eerst voor neus door wil rijden ik vind geen goede servies terwijl vrijwel altijd netjes gaat

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 06:26 geantwoord

Beste bjorn verholen,

Bedankt voor de toelichting. Vreemd! Ik stuur je klacht intern door naar de regio zodat deze besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door bjorn verholen