Klacht: Belbus lijn 243

op 17 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij bellen 24u van te voren voor een belbus voor 19:06 van Tiel passewaaij naar Kanaalbrug wadenoijen voor 5pers waaronder 3kids onder d 9 18:50 Nog contact gehad we staan er al als je eerder een auto/bus hebt stuur maar.19:20 Nog geen belbus WY weer gebeld waar blijft onze bus kryg je als antwoord Ow ik zie het al vertraging… Ik zo Ow leuk dat je ons op de hoogte ervan brengt ik wil met mijn kids naar huis het vriest de kinderen hebben het koud.. Ik ga een andere auto sturen binnen 5min is hij er waren zijn woorden van het taxi bedrijf voet… 5min later Nog niks 10 min later Nog niks onder tussen is de belbus al ruim een half uur telaat en nog niks 19:50 kwamen ze pas bijna een uur later vindt het echt schandalig en zelfs Dan stond onze rit er Nog eens verkeerd in waardoor de belbus verkeerd reed…. Wij moeten eens 2min later bij de halte aankomen Dan ryden ze weg… Maar zei mogen wel mensen een uur in de kou laten staan zonder enige excuus of belletje dat het later wordt… En dit is niet de eerste x dat taxi bedrijf voet ons zolang laat wachten en ons elke x makkelijk afschepe ik Ben het echt zat jullie halen eerst een hele lijn eruit vervolgens veranderen jullie de diensttyden wat niet Meer aansluit op de belbus en nu weer het gezeik dat voet zo onbeschoft met mensen omgaat…. Zelfs klanteservice van jullie gebeld bij de halte en wordt je afgescheept dat zij er niks aan kunnen doen en dat WIJ contact moete opneme met de leiding gevende van taxi bedryf voet….. Sorry wij zijn niet in dienst loon bij jullie jullie horen de klacht serieus te neme en actie te ondernemen betalen jullie ook al onze kosten terug van wat wij afbellen naar voet en jullie onderweg vanaf onze mobiel? Nee dat wordt niet gedaan… X op x fouten jullie moeten voet eens goed aanpasse dat ze gewoon optijd moeten komen en klantvriendelijker met de mensen moeten om gaan.

Dat de belbus gewoon op de afgesproken tijd komt opdagen.... De Tijden van de normale bussen komen tog ook geen uur telaat.... En dat WIJ niet steeds achter hun aan moeten bellen maar dat zij excuus maken en ons op bellen van goh er iets wat vertraging het duurt iets Langer.. Ze moeten ons niet als honden behandelen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 december 2017 om 23:06 geantwoord

Beste Fiona1984,

Allereerst wil ik je mijn oprechte excuses aanbieden voor al het ervaren ongemak die je hebt ervaren.

Dit zijn zeker geen afspraken en ook niet de afspraken die wij hebben gemaakt met het bedrijf. We verwachten dat als we ritten uitbesteden dat dit ook goed gebeurt.

Ik stuur je klacht intern door zodat onze contactpersoon dit kan bespreken met Taxibedrijf Voet. Het is ook zeker niet de bedoeling dat jij dit zelf maar doet. Graag zie ik nog van je terug hoe laat je onze klantenservice hebt gebeld en of je met het 06 nummer hebt gebeld die je hier hebt opgegeven? Zou je dat in een reactie nog kunnen sturen op deze pagina?

Zo kunnen we de collega van de klantenservice er op wijzen dat we dit soort meldingen zelf afhandelen en niet doorverwijzen.

Ik zal intern ook aangeven dat dit niet de eerste keer is. Ik hoop oprecht dat je naar aanleiding van deze melding de volgende keren netjes op tijd wordt opgehaald.

Nogmaals excuus.

^Zoë