Klacht: Belang kinderen

op 25 juni 2019 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Mn ex man en ik zijn nu 2 jaar uit elkaar. Sinds afgelopen januari had hij geen gas meer, dit was geen reden voor wsg tot ingrijpen. Sinds 2 weken is ons huis, waar hij in verbleef, verkocht en woont hij nu bij zijn ouders in een 1 gezinswoning. De regeling is dat de woensdag en donderdag de kinderen bij hem slapen, maar ondanks t feit dat hij de zorg en regelzaken niet oppakt (wat blijkt uit dossiers, er is al 1 jaar ots en bijna 1 jaar ongedwongen jeugdzorg, heeft zelfs verklaard bij gezinsmamager geen verantwoordelijkheden te willen dragen) voor wsg t niet voldoende is om de regeling naar t weekend te verplaatsen of ergens in te grijpen. Nu bij jeugdzorg werker nr 4. Ik voel me als moeder machteloos en bij elke nieuwe jeugdzorg werker lijkt t of t dossier er niet toe doet. Mijn kinderen blijven in de knel en schoolprestaties gaan hard achteruit. Als moeder moet ik me constant plooiien naar de gemoedstoestand van mijn ex man. Ik zeg mijn vertrouwen in jeugdzorg op.

Ik wil af van jeugdzorg, ze maken meer kapot dan dat ze daadwerkelijke stappen maken op weg naar goede ouderschap

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 16 juli 2019 om 14:53 geantwoord

Geachte mevrouw Vlieger,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 juni 2019 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door sjdv81