Klacht: Belachelijke service

op 20 april 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-4 zou bij ons een pakket bezorgd worden. Een cadeau van ouders. Helaas was 1 cijfer van de postcode verkeerd doorgegeven door hen.

Vervolgens kregen mijn ouders melding dat de bezorger rond 16:00 niemand thuis had gevonden, en het de volgende dag weer zou proberen. Dat vonden wij vreemd, we waren immers thuis geweest en vonden geen briefje in de brievenbus.

Inmiddels is de chauffeur het sinds vanochtend 8 uur aan het proberen, want Track&Trace geeft aan dat hij onderweg is naar ons adres.

Na veelvuldig bellen en doorverbinden naar niks kwam het probleem boven water, de bezorger had op het verkeerde adres gestaan door de verkeerde postcode, niet de Simone de Beauvoirstraat, maar de Schepenenstraat.

Ik heb gebeld naar Extra@Home, zodat ze aan de chauffeur kunnen doorgeven dat er een cijfer fout is en wél naar het juiste adres kan rijden, het adres dat óók uitgeschreven op het pakket staat. ‘Dit is niet mogelijk. Want de chauffeur rijdt op postcode en Extra@home mag niks veranderen aan de adresgegevens’.

Extra@Home, is het niet jullie taak om te zorgen dat de pakketten van jullie zakelijke klanten zo snel mogelijk bezorgd worden? Als wij jullie bellen om door te geven dat er een fout in het adres zit, en je kunt het verifiëren middels de straatnaam, waarom dan zo moeilijk doen?

Waarom beginnen over: ‘Het pakket zou eigenlijk toch pas morgen bezorgd worden dus u hoeft niet zo te zeuren’ Hoe is dat relevant, wat veranderd dat aan het feit dat de chauffeur gister in de verkeerde straat stond, en vandaag dat weer gaat gebeuren? En waarom melden dat we niet thuis waren, als jullie niet voor het huis hebben gestaan? Waarom niet gewoon melden: ‘We konden het juiste adres niet vinden?’

Allemaal smoesjes en excuses, maar oplossingen ho-maar.

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur vandaag nog het pakket op het juiste adres komt bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 21 april 2017 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ladygm2,

Hartelijk dank voor uw melding.

Uit uw verhaal begrijp dat uw bestelling niet bezorgd kon worden vanwege een foutieve combinatie van postcode en adres. Voor een adres of postcode wijziging hebben we toestemming nodig van de leverancier.

Helaas kan ik op de uw gegevens geen order vinden in ons systeem.

Graag vraag ik u te bellen met Extra@Home, zodat we u misschien toch kunnen helpen. Extra@Home is bereikbaar op 088-2363764.

Excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ladygm2