Klacht: Belachelijke reparatiekosten van 179 om pootje af te stellen van wasmachine

alfredth op 03 januari 2020 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze wasmachine maakte een raar jankend geluid bij het centrifugeren. Dus hebben we de servicedienst van Whirlpool ingeschakeld. De monteur is hier 30 minuten binnen geweest. Hij constateerde dat het euvel kwam doordat de machine niet stabiel stond en heeft de pootjes afgesteld. Vervolgens komt hij met een rekening van maar liefst 179,- !!

Het blijkt dat Whirlpool dit standaard berekend bij reparaties inclusief vervanging van een onderdeel.
Maar er is geen reparatie gedaan in dit geval. De machine was niet kapot en moest alleen worden gesteld. Er zijn dus ook geen onderdelen vervangen. Deze rekening is daarom buiten alle proporties.

Na indienen van een klacht bij Whirlpool komt er een korte reactie terug die luidt: Helaas zijn dit de kosten van de monteur, ongeacht er onderdelen worden gebruikt of niet.

Het heeft dus met dit onprofessionele bedrijf geen zin om klachten in te dienen. Die worden gelijk met standaard zinnetjes afgedaan.

Dit is de daarom gelijk de laatste keer dat ik een Whirlpoolproduct heb gekocht.

Ik verwacht dat een factuur wordt opgemaakt op basis van de tijd die besteed is en dat zou in dit geval niet meer mogen zijn dan 40 euro plus eventueel voorrijkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alfredth