Klacht: Belachelijke afhandeling van mijn hele duidelijke klacht

op 06 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een mail met daarin een klacht gestuurd over de gebreken, missende dingen en storende factoren bij, rond en in onze accommodatie. Deze mail was voorzien gedetailleerde informatie en illustratie. Er stonden 38 punten die miste of kapot waren. De gehele vakantie is per dag beschreven wat er gebeurd was. Van de 14 dagen zijn er 11 dagen geweest dat er werklui, de eigenaar of schoonmaakster over de vloer kwam.
Er wordt op de site een rustige omgeving en privacy aangeboden.
Vandaag werd ik gebeld aangaande mij mail.
De medewerker aan de telefoon vertelde mij dat wij het ter plekke hadden moeten oplossen, toen ik aangaf dat ik, na een week over en weer appen, bellen en aanspreken van reisleiding en eigenaresse, er wel klaar mee was en rust wenste. Vertelde de medewerker dat hij er nu niks meer mee kon en ons 40 euro als compensatie voor de late uitcheck kon geven en 100 euro korting op een volgende boeking.
Wij hebben 3111,50 euro betaald voor 3 personen waaronder een kind van 4, voor 15 dagen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo omgaat met klanten.

Wanneer dit op een fatsoenlijke manier is opgelost en naar ons geluisterd wordt!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 maanden geleden - Beste familie Verstrate, Wat vervelend om te lezen! Uw reactie heb ik doorgestuurd naar de afdeling Customer Support. Voor verdere vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Support. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 augustus 2017 om 16:35 geantwoord

Heeft op 04 augustus 2017 om 14:08 geantwoord

Is 40 euro en 100 euro korting op mijn volgende boeking genoeg voor dit?!?!?!?!?!
Ten eerste hebben jullie van alles belooft op jullie site.
Toen hebben we van alles aangegeven. Daarna hebben we aangegeven dat er toen niks mee wilden maar de zooi, gezeur en gezeik bleef maar opstapelen. En iemand die het kwam checken ho maar. Er zijn meerdere klachten over dezelfde accommodatie dus jullie weten dat er verschillende dingen mis zijn daar.
Denken jullie nu serieus dat wij nog een volgende boeking bij jullie doen? Jullie zijn erg onbetrouwbaar gebleken! En daarbij is de prijs niet in overeenstemming met de kwaliteit!

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Verstrate