Klacht: Belachelijke administratiekosten

op 27 juni 2015 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Had rond de 22e mei een bestelling gedaan bij Modemusthaves, een blouse en een hoed met de functie achteraf betalen. De bestelde artikelen bleken niet te passen en ik wilden ze retour doen. Omdat ik op vakantie vertrok gevraagd aan ouders of ze deze wilden retouren voor mij.
Bij terugkomst van vakantie zag ik een paar aanmaningen in mijn email staan over dat ik het bedrag niet betaal, nu bleek dat het niet geretourneerd was.
Een mail gestuurd naar Modemusthaves of het mogelijk was ( 2 weken later als de normale retour tijd ) om de artikelen alsnog terug te zenden omwille van een vergissing, dit bleek absoluut niet mogelijk en ik moest het bedrag z.s.m. overmaken.
De hoed ( waar zelfs nu een pre-order voor is ) staat voor 16,95€ op hun website en de blouse 27,95€ maar ik zou op BEIDE artikelen 19,95€ administratiekosten moeten betalen wat dus op een totaal bedrag neerkomt op 84,80 i.p.v. 44,90.
Dit is te belachelijke voor woorden, door een vergissing wat menselijk is. Ik bestel niks meer op deze website.

Dat ik op beide artikelen samen een administratie boete van 19,95€ betaal maar absoluut niet op beide apart.
Ik heb de artikelen op de zelfde datum besteld, en op dezelfde datum binnengekregen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:53 geantwoord