Klacht: Belachelijk slechte service, niet bereikbaar.

op 26 mei 2021 over Vente Unique in de categorie Meubelwinkels

13 januari een slaapbank besteld via Vente Unique. Deze zou binnen 5 tot 6 weken geleverd worden. Helaas meerdere keren een mailtje ontvangen dat de bestelling vertraagd was. Begrijpelijk natuurlijk, gezien de coronatoestanden.
Op 6 april krijg ik ineens een mailtje dat mijn bank 7 april (!!!) tussen 08.00-22.00uur geleverd wordt. Last-minute moeten regelen dat er iemand de hele dag thuis zou zijn. Vervolgens wordt mijn slaapbank geleverd met behoorlijke schade aan de onderkant. Ook de bezorgers hebben hier een melding van gemaakt en ik zelf moest met foto’s via de website een klachtenformulier invullen. Na 2 dagen werd ik direct gebeld door de klantenservice. Ik kon óf 125 euro terug krijgen op mijn rekening, óf een vrij te besteden cadeaubon van vente unique ter waarde van 250 euro. Ik moest binnen 7 dagen laten weten wat mijn keuze was, dus de volgende dag geprobeerd te bellen, geen reactie.
Uiteindelijk heb ik bijna 3 weken lang meerdere malen per dag gebeld. Het ene moment werd de verbinding verbroken of kreeg ik een eindeloos wachtmuziekje te horen. Het andere moment speelde het volledige bandje af, kon ik kiezen wie ik wilde spreken en na lang wachten werd ‘wegens drukte’ ook de verbinding verbroken. Omdat mij was verteld dat ik binnen 7 dagen mijn keuze moest doorgeven heb ik hierover ook gemaild naar de klantenservice, maar nooit reactie ontvangen.
Wanneer ik 26 april (na bijna 3 weken!!!) eindelijk iemand te pakken krijg aan de telefoon, en ik benoem dat ik al bijna 3 weken bel en geen reactie krijgt, begint meneer aan de telefoon te lachen.
Uiteindelijk gekozen voor de cadeaubon, waar ik de volgende dag een mailtje met de code heb ontvangen. Alleen is deze cadeaubon dus helemaal niet geldig.. Vervolgens staat er in mijn vente unique account dat de klacht netjes is afgehandeld, terwijl ik tot op heden nog geen geld of geldige cadeaubon heb ontvangen.
Inmiddels sinds 27 april aan het bellen naar vente unique.. maar tot op heden nog geen gehoor.

Absoluut niet aan te raden om hier iets te kopen.
Wat een belachelijk slechte service..

Wanneer de klantenservice goed bereikbaar is en direct helpt. Reageert op mailverkeer. Wanneer ik mijn compensatie voor beschadigde levering en slechte service heb ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amyvbrussel