Klacht: Belachelijk en brutale bezorger

op 21 april 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een loungeset ontvangen keurig op tijd alleen de afspraak was achterom omdat aan de voorkant een fietspad is en je niet kan komen maar de bezorgen heeft de hele set in de doos bij de voordeur geplaatst ik heb nog vriendelijk gevraagd of het naar achter kon maar nee hoor een grote bek kon ik krijgen en weg was ie in de mail stond wij gaan pas weg als u tevreden bent nou sat was ik zeker niet heb nu in me eentje een hele loungeset uigepakt en door het huis heen getilt naar de tuin echt vreselijke sevice

Gewenste Oplossing:

Weet ik niet kom maar ergens mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 24 april 2017 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Bodegom,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas heeft Gamma niet, de met u gemaakte afspraak, bij Extra@Home gemeld. Uit de notities in de order van de chauffeur blijkt dat de afstand tussen de voor en achtertuin 300 meter zou zijn. Voor de chauffeur is het niet mogelijk om deze afstand met de bestelling te lopen.

Vanuit Gamma is de order ingeboekt met drempelservice. De order wordt daardoor niet uitgepakt en op de 1ste drempel van de woning bezorgd. Onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 24 april 2017 om 16:37 geantwoord

Allemaal leuk en aardig maar die grote bek mag ie volgende x thuis laten was een hele normale vraag van mij.
Als het aan de achterkant was gebracht had hij en ook ik niet hoeven sjouwen daar kan de auto voor de deur staan.
Hoop dat deze bezorger hier op aan gesproken wordt.

Bericht van Extra@home

3 maanden geleden - Beste mevrouw van Bodegomm, Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard wordt uw klacht met de gegevens uit de order door gezet naar de vervoerder, met het verzoek om deze klacht met de bezorger te bespreken. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maatje8