Klacht: belachelijk

op 29 mei 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

op donderdag voor ruim 2900 euro een koelkast een fornuis en twee stofzuigers besteld en betaald
leveren op zaterdag…..en dan komt het
mailtje ….leveren zaterdag tussen 8 en 18 uur!!! dus ga ik zaterdagochtend om 9 uur bellen met dynalogic .nee meneer geen probleem de koerier laat u straks weten hoe laat hij er is om 11 uur een zekere dame die haar voornaam zei en niet de achternaam
meneer…we komen niet de spullen zijn niet compleet
coolbleu stuurt een mailtje de spullen zijn afgeleverd beide partijen geven elkaar de schuld en ik zit zonder spullen en er is niets mogenlijk
bellen bellen en nog eens bellen nee meneer u kunt geen leidinggevende spreken daar ben ik niet bevoegd voor
we kunnen annuleren maar u krijg uw geld pas terug als wij al onze spullen terug hebben
A…ik heb geen spullen
B…dynalogic is spullen kwijt
dus waar ligt het probleem ?
ik vind het schandalig dat je op een zeer onprofessionele manier door de medewerkers van beide bedrijven wordt behandeld
de uitspraak sorry meneer …ik sta aan uw kant maar we kunnen niets doen…..DAAR KAN IK NIETS MEE

als de koerier de spullen met een speciale vracht alsnog had afgeleverd

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door etien galle