Klacht: belabberde service

op 27 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn samsung is stuk en doet niets meer. Nu heb ik via de chat de vraag gesteld, na stomme standaard vragen krijg ik iemand op de chat die dezelfde stomme vragen stelt. Daarna krijg ik een verwijzing voor een reparatie. Die is snel gemaakt, ik krijg een bevestigingsmail. Daarna wordt het stil… Ik vraag de volgende dag op de chat hoe het nu zit en of ik een indicatie kan krijgen over de tijdstippen dat ze de telefoon komen halen. Na veel afschuifwerk krijg ik uiteindelijk een telefoonnummer. Na heel lang aan de telefoon bij Dynalogic krijg ik eindelijk iemand aan de telefoon die gewoon simpel antwoord dat ik Samsung moet bellen omdat zij geen antwoord mogen geven…
Aangezien er niemand is geweest om de telefoon te halen toch maar gebeld met Samsung. Natuurlijk kan daar niemand mij een antwoord geven, behalve dat er iets fout is gegaan, joh… Deze vriendelijke man (dhr Kalem) vraagt het intern na en komt met de toezegging dat ik uiterlijk de volgende dag een terugkoppeling kan verwachten.
Die terugkoppeling blijft natuurlijk uit… Er is niemand die mij te woord kan staan die iets zinnigs kan zeggen. Ik krijg vervolgens een mail dat er een afspraak is ingepland voor de volgende dag om de telefoon op te halen. Ik moet nu wel betalen als ik de tijd wil inkorten???
Ik heb gewoon werk en kan niet steeds alles afbellen omdat Samsung geen normale service kan verlenen. Ik wordt door Samsung verwezen naar dynalogic en door Dynalogic verwezen naar samsung. Nu heb ik steeds lang aan de telefoon gehangen om dingen te regelen, en geeft het bandje aan dat dit voor eigen kosten is.
Kortom: er worden allemaal fouten gemaakt door Dynalogic, in opdracht van Samsung en niemand wil een verantwoordelijkheid nemen, lekker makkelijk. Ik zit zonder telefoon en kan mijn werk steeds aanpassen omdat er niemand flexibel wil zijn.
Ik ben helemaal niet boos als er een fout wordt gemaakt, wel als er niet wordt gezocht naar een oplossing. Medewerkers bij Samsung zijn zeer vriendelijk en welwillens maar hebben totaal geen kennis van de mogelijke stappen en mogen niks. Dat is geen service.

Als er iemand iets zinnigs kan zeggen en echt mee wil zoeken naar een oplossing en de fouten wil herstellen die gemaakt zijn. Ik hoef echt geen geld maar wil gewoon een telefoon die werkt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kitty van Helvoirt